Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Φιλόλογους - Ιστορικούς
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Φιλόλογοι, Ιστορικοί, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Φιλολογίας-Ιστορίας ΑΕΙ, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή να αποκτήσει την ιστορική και κριτική γνώση που απαιτείται, με την επεξεργασία ιστορικών ενοτήτων και συναφών πηγών , ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Γ' Λυκείου και να καταφέρει στο τέλος την επίτευξη του στόχου του που είναι η συνέχιση της εκπαίδευσής του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στόχοι διδασκαλίας Ιστορίας Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
Στο μάθημα Ιστορία (Γ' Λυκείου - Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) ο μαθητής μελετάει τις δύο όψεις της Νεοελληνικής Ιστορίας από το 1821 έως το 1936, και εστιάζει σε τέσσερα επιμέρους θέματα που σκιαγραφούν άμεσα ή έμμεσα τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές καταστάσεις και εξελίξεις στην Ελλάδα.
Σχολική ύλη μαθημάτων Ιστορίας Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
Η σχολική ύλη στην Ιστορία (Γ' Λυκείου - Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών) έχει στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- γνωρίσει την ελληνική και παγκόσμια ιστορία από την αρχαιότητα ως σήμερα και να κατανοήσει το βαθμό σύνδεσης της ιστορικής πορείας του Ελληνισμού με τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο,
- κατανοήσει, ειδικότερα, την πολυπλοκότητα του σύγχρονου κόσμου με τη συστηματική μελέτη του 20ού αιώνα,
- γνωρίσει διαστάσεις του ιστορικού γίγνεσθαι που δεν παρουσιάστηκαν ή δεν μελετήθηκαν συστηματικά στις προηγούμενες βαθμίδες της Εκπαίδευσης.,
- γνωρίσει τους διάφορους πολιτισμούς, να εθιστεί στη διαδικασία μελέτης των σχέσεων μεταξύ των λαών, και να εκτιμήσει τη συνεισφορά των λαών αυτών στον παγκόσμιο πολιτισμό,
- οικειωθεί το περιεχόμενο ιστορικών όρων και εννοιών, αναγκαίων για τη βαθύτερη και πληρέστερη ιστορική γνώση ή σχετικών με διαστάσεις της ιστορικής πραγματικότητας που δεν διδάχτηκαν στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση,
- εμβαθύνει στα γεγονότα και να κατανοήσει την πολυμορφία και τη διαπλοκή των αιτιακών παραγόντων που επηρεάζουν τη ζωή των ανθρώπων,
- συνδέει και να συσχετίζει με τρόπο τεκμηριωμένο γεγονότα και ιδέες διαφόρων εποχών και τόπων,
- συνθέτει και να παρουσιάζει με τρόπο ολοκληρωμένο και διεξοδικό ιστορικά θέματα,
- αναλύει ιστορικά δεδομένα και να τα αξιοποιεί για τη βαθύτερη κατανόηση του ιστορικού παρελθόντος,
- Να κατανοήσει ότι η Ιστοριογραφία είναι «ανακατασκευή» του παρελθόντος, ότι βασίζεται σε πηγές και ότι συνιστά επιλεκτική διαδικασία,
- προσεγγίζει κριτικά διάφορα είδη ιστορικών πηγών ανάλογα με το είδος τους και την εποχή στην οποία αναφέρονται,
- εισαχθεί στη διαδικασία κατανόησης, ανάλυσης και αξιολόγησης των διαφορετικών οπτικών με τις οποίες προσεγγίζονται και ερμηνεύονται τα ιστορικά γεγονότα και φαινόμενα από τους ιστορικούς,
- συλλαμβάνει το ιστορικό παρελθόν ως ολότητα, σε κάθε εξεταζόμενη περίοδο, ως συνάρθρωση των ποικίλων πεδίων της ανθρώπινης δραστηριότητας,
- συνειδητοποιήσει την ατομική και συλλογική ευθύνη του ανθρώπου για τη δημοκρατική λειτουργία της ανθρώπινης κοινωνίας και την πρόοδο του πολιτισμού,
- αναπτύξει θετική στάση για την ανάγκη συμμετοχής του στο ιστορικό γίγνεσθαι.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τα Φιλολογικά μαθήματα Γενικής παιδείας και Προσανατολισμόυ Α' Λυκείου, Β' Λυκείου, Γ' Λυκείου του Γενικού Λυκείου.
Διαδραστικά βιβλία: Φιλολογικά Γενικής Παιδείας - Γενικό Λύκειο
Α' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2662/Archaioi-Ellines-Istoriografoi_A-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2674/Ekfrasi-Ekthesi_A-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2700/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_A-Lykeiou_html-empl/ |
Β' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά – Σοφοκλέους Αντιγόνη | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2746/Antigoni-Perikleous-Epitafios_B-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2676/Ekfrasi-Ekthesi_B-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2702/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_B-Lykeiou_html-empl/ |
Γ' Τάξη
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2678/Ekfrasi-Ekthesi_G-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2710/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_G-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Διαδραστικά βιβλία: Φιλολογικά Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών – Γενικό Λύκειο
Β' Τάξη
Γ' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά – Φιλοσοφικός Λόγος | |
Λατινικά | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2708/Latinika-B_G-Lykeiou-AnthrSp_html-empl/ |
Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2758/Themata-Neoellinikis-Istorias_G-Lykeiou_html-apli/ |
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.