Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Βιολόγους
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Βιολόγοι, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Βιολογίας, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή να μπορέσει να μάθει, κατανοήσει, εφαρμόσει, αναλύσει, συνθέσει και στο τέλος να αναλύσει βασικές έννοιες της Βιολογίας , ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Γ ' Λυκείου και να καταφέρει στο τέλος την επίτευξη του στόχου του που είναι η συνέχιση της εκπαίδευσής του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Στόχοι διδασκαλίας Βιολογίας Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Στο μάθημα Βιολογία (Γ' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) ο μαθητής μαθαίνει για τρία πολύ βασικά θέματα που συνδέονται άμεσα την καθημερινότητά μας, όπως για την υγεία (νοσήματα, κίνδυνοι για τη υγεία, προφύλαξη), το περιβάλλον (δομή - λειτουργία οικοσυστημάτων, επίδραση της ανθρώπινης δραστηριότητας στη βιόσφαιρα), εξέλιξη(προέλευση - εξέλιξη ειδών).
Σχολική ύλη μαθημάτων Βιολογίας Γ' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Η σχολική ύλη της Βιολογίας (Γ' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) έχει στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- τεκμηριώνει με επιστημονικά στοιχεία τις απόψεις της Βιολογίας για την καταγωγή και την εξελικτική πορεία του ανθρώπινου είδους,
- αιτιολογεί τη διατήρηση της λειτουργικότητας των οικοσυστημάτων μέσα από τις αλληλεπιδράσεις των βιοτικών και αβιοτικών παραγόντων,
- ερμηνεύει τις συνέπειες των ανθρώπινων παρεμβάσεων στα οικοσυστήματα,
- μπορεί να αναπτύσσει πλαίσιο αξιών και ενδιαφερόντων που οδηγούν στην ενεργητική συμμετοχή για την προστασία και βελτίωση του περιβάλλοντος,
- κατανοεί τον τρόπο δράσης των παραγόντων που επηρεάζουν την υγεία του ανθρώπου,
- χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για να ενισχύει τη φυσική άμυνα του οργανισμού του στους διάφορους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την υγεία του,
- συσχετίζει τον τρόπο ζωής του ανθρώπου με την υγεία σε ατομικό και κοινωνικό επίπεδο,
- διαπιστώνει τη συμβολή της Βιολογικής έρευνας στους τομείς της Υγείας και του Περιβάλλοντος,
- χρησιμοποιεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά για την επεξεργασία και αξιολόγηση δεδομένων ή την επίλυση “προβλημάτων”,
- χρησιμοποιεί την επιστημονική και τεχνική ορολογία για να περιγράφει καταστάσεις ή γεγονότα, να μεταβιβάζει πληροφορίες ή να υποστηρίζει τις απόψεις του,
- συλλέγει πληροφορίες από επιστημονικές πηγές πληροφοριών ή πλήρεις μελέτες τεκμηρίωσης και να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Πληροφορικής όπου αυτή μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εργασίας του,
- μελετά, μόνος ή σε συνεργασία με τους συμμαθητές, τον εκπαιδευτικό αλλά και άλλους φορείς του τοπικού κοινωνικού περιβάλλοντος, θέματα που αφορούν το σχολικό ή το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον,
- αξιολογεί τη δράση του στις διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες συνεκτιμώντας τους παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τη Βιολογία (Γ' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) και τα υπόλοιπα βιβλία Βιολογίας Γενικής Παιδείας του Γενικού Λυκείου, έτσι όπως δίνεται στο ψηφιακό σχολείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαδραστικά βιβλία: Βιολογία Γενικής Παιδείας – Γενικό Λύκειο
Α' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2666/Biologia_A-Lykeiou_html-empl/ |
Β' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2724/Biologia_B-Lykeiou_html-apli/ |
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.