Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Βιολόγους
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Βιολόγοι, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Βιολογίας, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή να αποκτήσει το γνωστικό υπόβαθρο που χρειάζεται για να κατανοεί τους μηχανισμούς λειτουργίας του κυττάρου, ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Β ' Λυκείου και να συνεχίσει την εκπαίδευσή του χωρίς κενά και με γερές βάσεις.
Στόχοι διδασκαλίας Βιολογίας Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Στο μάθημα Βιολογία (Β' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) ο μαθητής αφενός αποκτά το απαραίτητο εκείνο γνωστικό υπόβαθρο που απαιτείται προκειμένου να μπορεί να κατανοεί τους μηχανισμούς λειτουργίας του κυττάρου και να ερμηνεύει φαινόμενα ή καταστάσεις της καθημερινής ζωής, και αφετέρου εξοικειώνεται στη μέθοδο προσέγγισης της γνώσης.
Σχολική ύλη μαθημάτων Βιολογίας Β' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Η σχολική ύλη της Βιολογίας (Β' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) έχει στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- αναγνωρίζει ότι οι επιστημονικές ερμηνείες για τα φαινόμενα της ζωής θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια, για να γίνονται αποδεκτές, και να κατανοεί τη συμβολή των θεωριών στην πρόοδο της επιστήμης,
- αναγνωρίζει ιστορικά τη συμβολή της επιστήμης της Βιολογίας στην επίλυση πολλών προβλημάτων του ανθρώπου και να διακρίνει τη σχέση αλληλεξάρτησης επιστήμης και κοινωνίας,
- διακρίνει το κύτταρο ως την βασική δομική και λειτουργική μονάδα της ζωής,
- αναγνωρίζει και να περιγράφει τις επιμέρους κυτταρικές δομές και να τις συσχετίζει με τις λειτουργίες που αυτές επιτελούν,
- διακρίνει και να περιγράφει τις βασικές διαδικασίες του κυτταρικού μεταβολισμού και να αναγνωρίζει το ρόλο τους στην οργάνωση και στη λειτουργικότητα του κυττάρου,
- περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους τα γονίδια μεταβάλλονται και να συσχετίζει τις μεταβολές αυτές με τις γενετικές αλλαγές στα χαρακτηριστικά των οργανισμών,
- συσχετίζει τους τρόπους κυτταρικής διαίρεσης με την αναπαραγωγή και την ανάπτυξη των οργανισμών,
- χρησιμοποιεί τις γνώσεις του σχετικά με τη Γενετική για να εξηγεί φαινόμενα όπως οι μεταβολές στα χαρακτηριστικά των οργανισμών, οι κληρονομικές ασθένειες, η δημιουργία κλώνων κτλ,
- αιτιολογεί την ανάγκη των έμβιων συστημάτων για συνεχή παροχή ενέργειας,
- ερμηνεύει τον ρόλο των φωτοσυνθετικών οργανισμών στη μετατροπή της ηλιακής ενέργειας και τη μεταφορά της στους υπόλοιπους βιοτικούς παράγοντες ενός οικοσυστήματος,
- χρησιμοποιεί γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησε για την επεξεργασία και την αξιολόγηση δεδομένων ή την επίλυση προβλημάτων,
- συλλέγει πληροφορίες από επιστημονικές πηγές πληροφοριών ή πλήρεις μελέτες τεκμηρίωσης και να χρησιμοποιεί την τεχνολογία της Πληροφορικής, όπου αυτή μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εργασίας του,
- μελετά μόνος ή σε συνεργασία με τους συμμαθητές, τον εκπαιδευτικό αλλά και άλλους φορείς του τοπικού κοινωνικού περιβάλλοντος, θέματα που αφορούν το σχολικό ή το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον,
- αξιολογεί τη δράση του στις διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, συνεκτιμώντας τους παράγοντες επιτυχίας και αποτυχίας.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τη Βιολογία (Β' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) και τα υπόλοιπα βιβλία Βιολογίας Γενικής Παιδείας του Γενικού Λυκείου, έτσι όπως δίνεται στο ψηφιακό σχολείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαδραστικά βιβλία: Βιολογία Γενικής Παιδείας – Γενικό Λύκειο
Α' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2666/Biologia_A-Lykeiou_html-empl/ |
Β' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2724/Biologia_B-Lykeiou_html-apli/ |
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.