Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Βιολόγους
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Βιολόγοι, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Βιολογίας, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή με απλό τρόπο να μπορέσει να αντιληφθεί το ρόλο των διαφόρων λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού, ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Α ' Λυκείου και να συνεχίσει την εκπαίδευσή του χωρίς κενά και με γερές βάσεις.
Στόχοι διδασκαλίας Βιολογίας Α' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Στο μάθημα Βιολογία (Α' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) ο μαθητής μαθαίνει με απλό τρόπο για τις λειτουργίες του πιο πολύπλοκου οργανισμού του πλανήτη μας, του ανθρώπου. Ταυτόχρονα με την ενημέρωση γίνεται προσπάθεια ευαισθητοποίησης του μαθητή σε θέματα που αφορούν το σώμα του και την υγεία του. Οι παρεχόμενες γνώσεις αναμένεται οτι θα συμβάλλουν στην απόκτηση θετικών στάσεων όπως αποφυγή του καπνίσματος, του αλκοόλ, υιοθέτηση υγιεινής διατροφής και άσκησης και θα συντελέσουν στη σωστή λειτουργία του οργανισμού του.
Σχολική ύλη μαθημάτων Βιολογίας Α' Λυκείου Γενικής Παιδείας
Η σχολική ύλη της Βιολογίας (Α' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) έχει στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- συσχετίζει τη διαφοροποίηση των κυττάρων με τις διάφορες λειτουργίες των πολυκύτταρων οργανισμών,
- αναγνωρίζει την αναγκαιότητα της συνεργασίας του μυϊκού και του ερειστικού συστήματος για τη λειτουργία της κίνησης,
- κατανοεί τον τρόπο λειτουργίας του νευρικού συστήματος και των ενδοκρινών αδένων και να ερμηνεύει τον κεντρικό ρόλο τους στο συντονισμό των λειτουργιών του οργανισμού,
- διαπιστώνει το ρόλο του αναπαραγωγικού συστήματος για τη διαιώνιση,
- κατανοεί τη σημασία της συνεργασίας όλων των οργανικών συστημάτων για τη διατήρηση της ζωής του ανθρώπου,
- χρησιμοποιεί τις γνώσεις που αποκτά, για να ερμηνεύει φαινόμενα ή καταστάσεις που αφορούν τον οργανισμό του,
- αναφέρει παραδείγματα που να αποδεικνύουν τη σχέση του τρόπου ζωής του ατόμου με την υγεία του,
- χρησιμοποιεί σωστά την επιστημονική και τεχνική ορολογία, για να περιγράφει καταστάσεις ή γεγονότα, να μεταβιβάζει πληροφορίες ή να υποστηρίζει τις απόψεις του για θέματα που αφορούν τον ανθρώπινο οργανισμό,
- χρησιμοποιεί τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτά για την επεξεργασία και αξιολόγηση δεδομένων ή την επίλυση “προβλημάτων”,
- σχεδιάζει και να υλοποιεί απλές έρευνες για τον έλεγχο υποθέσεων, να καθορίζει τη μεθοδολογία, τους μάρτυρες και τις μεταβλητές. Να συγκεντρώνει, να αξιολογεί, να συστηματοποιεί και να παρουσιάζει τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών, να δέχεται και να αξιοποιεί την κριτική που γίνεται από άλλους στην εργασία του.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τη Βιολογία (Α' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) και τα υπόλοιπα βιβλία Βιολογίας Γενικής Παιδείας του Γενικού Λυκείου, έτσι όπως δίνεται στο ψηφιακό σχολείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαδραστικά βιβλία: Βιολογία Γενικής Παιδείας – Γενικό Λύκειο
Α' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2666/Biologia_A-Lykeiou_html-empl/ |
Β' Τάξη
Βιολογία Γενικής Παιδείας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2724/Biologia_B-Lykeiou_html-apli/ |
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.