Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Φιλόλογους - Ιστορικούς
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Φιλόλογοι, Ιστορικοί, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Φιλολογίας-Ιστορίας ΑΕΙ, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή, να μελετήσει την ιστορία χωρίς χάσματα και ασυνέχειες για να μπορέσουν να αντιληφθούν τη σχέση μεταξύ των ιστορικών γεγονότων και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συντελέστηκαν, ώστε να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Β' Λυκείου και να συνεχίσει την εκπαίδευσή του χωρίς κενά και με γερές βάσεις.
Στόχοι διδασκαλίας Ιστορίας Γενικής Παιδείας B' Λυκείου
Στο μάθημα Ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου 565 -1815 (Β' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) ο μαθητής μελετάει την ιστορία μιας μακράς ιστορικής περιόδου, που εκτείνεται από τα τέλη του 6ου αιώνα ως τις αρχές του 19ου. Πρόκειται για την ιστορία του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου, η γνώση της οποίας είναι απαραίτητη για να κατανοήσει ο μαθητής πως φθάσαμε στο σύγχρονο κόσμο.
Σχολική ύλη μαθημάτων Ιστορίας Γενικής Παιδείας B' Λυκείου
Η σχολική ύλη της Ιστορίας του Μεσαιωνικού και του Νεότερου Κόσμου 565 -1815 (Β' Λυκείου - Γενικής Παιδείας) έχει στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- κατανοήσει ότι ο κόσμος στον οποίο ζει είναι αποτέλεσμα μιας εξελικτικής πορείας με υποκείμενα δράσης τους ανθρώπους,
- κατανοήσει το παρόν μέσα από τη γνώση του παρελθόντος, να στοχαστεί για τα προβλήματά του και να προγραμματίσει ορθά το μέλλον,
- συνειδητοποιήσει την προσωπική του ευθύνη για την πορεία της κοινωνίας στην οποία ζει,
- διαμορφώσει, μέσα από τη μελέτη των επιμέρους πολιτισμών και της συνεισφοράς τους στον παγκόσμιο πολιτισμό, πνεύμα μετριοπάθειας, ανοχής και σεβασμού στο διαφορετικό,
- οικοδομήσει, μέσα από τη μελέτη του δικού του πολιτισμού, την εθνική και πολιτιστική του ταυτότητα,
- συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα κριτικής αξιολόγησης των πηγών της ιστορικής γνώσης,
- γνωρίσει την ελληνική και παγκόσμια ιστορία από την αρχαιότητα ως σήμερα και να κατανοήσει το βαθμό σύνδεσης της ιστορικής πορείας του Ελληνισμού με τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο,
- κατανοήσει, ειδικότερα, την πολυπλοκότητα του σύγχρονου κόσμου, με τη συστηματικότερη μελέτη του 20ού αιώνα,
- γνωρίσει διαστάσεις του ιστορικού γίγνεσθαι που δεν παρουσιάστηκαν ή δεν μελετήθηκαν συστηματικά στο Δημοτικό ή στο Γυμνάσιο,
- κατανοήσει ότι η Ιστορία είναι ανακατασκευή του παρελθόντος, ότι βασίζεται σε πηγές και ότι συνιστά επιλεκτική διαδικασία,
- συλλαμβάνει το ιστορικό παρελθόν ως ολότητα, σε κάθε εξεταζόμενη περίοδο, ως συνάρθρωση των ποικίλων πεδίων της ανθρώπινης δραστηριότητας, και να κατανοεί την επίδραση και τον αλληλοκαθορισμό τους,
- μελετήσει τις σχέσεις μεταξύ των λαών και να εκτιμήσει τη συνεισφορά αυτών (των λαών) στον παγκόσμιο πολιτισμό,
- οικειωθεί το περιεχόμενο ιστορικών όρων και εννοιών, αναγκαίων για τη βαθύτερη και πληρέστερη ιστορική γνώση ή σχετικών με διαστάσεις της ιστορικής πραγματικότητας που δεν διδάχτηκε στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση,
- βελτιώσει και να επεκτείνει γνωστικές ικανότητες που αποκτήθηκαν στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση,
- αναλύει λογικά πληροφορίες και να τις αξιοποιοεί για τη βαθύτερη κατανόηση του ιστορικού παρελθόντος,
- συνδέει και να συσχετίζουν με τρόπο τεκμηριωμένο γεγονότα, περιόδους, ιδέες διαφόρων εποχών και τόπων,
- συνθέτει και να παρουσιάζει με τρόπο ολοκληρωμένο και διεξοδικό ιστορικά θέματα,
- προσεγγίζει κριτικά διάφορα είδη ιστορικών πηγών ανάλογα με το είδος τους και την εποχή στην οποία αναφέρονται,
- εισάγεται στη διαδικασία κατανόησης, ανάλυσης και αξιολόγησης των διαφορετικών οπτικών με τις οποίες προσεγγίζονται και ερμηνεύονται τα ιστορικά γεγονότα και φαινόμενα από τους ιστορικούς,
- συνειδητοποιήσει την ατομική και συλλογική ευθύνη του ανθρώπου για τη δημοκρατική λειτουργία της ανθρώπινης κοινωνίας και την πρόοδο του πολιτισμού,
- αναπτύξει θετική στάση για τη συμμετοχή τους στο ιστορικό γίγνεσθαι.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τα Φιλολογικά μαθήματα Γενικής παιδείας και Προσανατολισμόυ Α' Λυκείου, Β' Λυκείου, Γ' Λυκείου του Γενικού Λυκείου.
Διαδραστικά βιβλία: Φιλολογικά Γενικής Παιδείας - Γενικό Λύκειο
Α' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2662/Archaioi-Ellines-Istoriografoi_A-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2674/Ekfrasi-Ekthesi_A-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2700/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_A-Lykeiou_html-empl/ |
Β' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά – Σοφοκλέους Αντιγόνη | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2746/Antigoni-Perikleous-Epitafios_B-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2676/Ekfrasi-Ekthesi_B-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2702/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_B-Lykeiou_html-empl/ |
Γ' Τάξη
Έκφραση - Έκθεση | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2678/Ekfrasi-Ekthesi_G-Lykeiou_html-empl/ |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2710/Keimena-Neoellinikis-Logotechnias_G-Lykeiou_html-empl/ |
Εγχειρίδιο Γλωσσικής Διδασκαλίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/5509/Egcheiridio-Glossikis-Didaskalias_A-LYK_html-empl/ |
Διαδραστικά βιβλία: Φιλολογικά Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών – Γενικό Λύκειο
Β' Τάξη
Γ' Τάξη
Αρχαία Ελληνικά – Φιλοσοφικός Λόγος | |
Λατινικά | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2708/Latinika-B_G-Lykeiou-AnthrSp_html-empl/ |
Θέματα Νεοελληνικής Ιστορίας | http://ebooks.edu.gr/ebooks/v/html/8547/2758/Themata-Neoellinikis-Istorias_G-Lykeiou_html-apli/ |
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.