Ιδιαίτερα μαθήματα από έμπειρους Φυσικούς
Στην “ΟΙΚΟΜΑΘΕΙΑ” έμπειροι καθηγητές - Φυσικοί, όλοι απόφοιτοι αντιστοίχων τμημάτων Φυσικής ΑΕΙ, απ' όλη την Αττική, βοηθούν το μαθητή να αποκτήσει τις θεμελιώδεις γνώσεις που θα διευρύνουν το Φυσικό του ορίζοντα και τη Φυσική του σκέψη, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στις ανάγκες της Β' Γυμνασίου και να συνεχίσει την εκπαίδευσή του χωρίς κενά και με γερές βάσεις.
Στόχοι διδασκαλίας Φυσικής Β' Γυμνασίου
Στη Φυσική της Β' Γυμνασίου ο μαθητής αρχίζει να αντιλαμβάνεται τον τρόπο με τον οποίο η επιστημονική έρευνα διεισδύει στον πυρήνα δύσκολων προβλημάτων που σχετίζονται με την κατανόηση της δομής της λειτουργίας του φυσικού κόσμου.
Σχολική ύλη ιδιαιτέρων μαθημάτων Φυσικής Β' Γυμνασίου
Η σχολική ύλη της Φυσικής της Β' Γυμνασίου έχει ως στόχο να καταστήσει το μαθητή ικανό να:
- αναγνωρίζει την κίνηση ως ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ύλης,
- συνδέει την κίνηση με τη σχετικότητα της περιγραφής της,
- γνωρίζει και να χειρίζεται έννοιες που χρησιμοποιούνται για να περιγραφεί η κίνηση υλικών σωμάτων,
- συνδέει τις μεταβολές της κίνησης με την έννοια της δύναμης,
- συνδέει τη δύναμη με την αλληλεπίδραση,
- γνωρίζει τις συνθήκες που οδηγούν στη μεταφορική κίνηση ή την ηρεμία των υλικών σωμάτων,
- γνωρίζει και να χειρίζεται τις έννοιες που χρησιμοποιούνται για την περιγραφή των ρευστών ( υγρών, αερίων ) που βρίσκονται σε ισορροπία,
- συνδέει τις μεταβολές που συμβαίνουν στη φύση με τη μεταφορά ή το μετασχηματισμό της ενέργειας έτσι ώστε να αποκτήσει τη δυνατότητα ενιαίας περιγραφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών φαινομένων,
- γνωρίζει ότι η ενέργεια συναντάται σε διάφορες μορφές και ότι είναι ένα μέγεθος που διατηρείται,
- συνδέει τη διατήρηση της ενέργειας κατά το μετασχηματισμό ή τη μεταφορά της με την υποβάθμισή της έτσι ώστε να συνειδητοποιήσει την ουσία του ενεργειακού ζητήματος,
- αντιληφθεί ότι η ύλη οργανώνεται σε διάφορες κλίμακες ( μικρόκοσμου, μακρόκοσμου ) και ότι η κατανόηση της μικροσκοπικής δομής οδηγεί στην ερμηνεία με ενιαίο τρόπο της μακροσκοπικής συμπεριφοράς,
- αντιληφθεί ότι η θερμότητα είναι μια μορφή ενέργειας και ότι μετασχηματίζεται σε άλλες μορφές ( π. χ. κινητική ). Να συνδέει με παραδείγματα τους παραπάνω μετασχηματισμούς με τεχνολογικά προϊόντα ( π. χ. ατμομηχανή, μηχανές εσωτερικής καύσης κ.α ) καθώς και με περιβαλλοντικά ζητήματα π. χ. το φαινόμενο του θερμοκηπίου έτσι ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει ότι η κατανόηση της έννοιας της θερμότητας συνέβαλε σημαντικά στην εξέλιξη του ανθρώπου,
- αναγνωρίζει τα θερμικά φαινόμενα ( θερμικές διαστολές, αλλαγές κατάστασης, μεταφορά θερμότητας ) και να τα ερμηνεύει με απλό τρόπο χρησιμοποιώντας ένα απλό σωματιδιακό μοντέλο για τη δομή της ύλης,
- συνδέει τη θερμότητα που προσφέρεται στα υλικά με τη μεταβολή της θερμοκρασίας τους.
Σχολικά Διαδραστικά Βιβλία
Παρακάτω μπορείτε να βρείτε όλο το υλικό για τη Φυσική και τα υπόλοιπα μαθήματα της Β' Γυμνασίου, έτσι όπως δίνεται στο ψηφιακό σχολείο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Διαδραστικά βιβλία: Β’ Γυμνασίου
Μπορείτε να δείτε όλα τα Διαδραστικά Βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ εδώ
Βρείτε τον κατάλληλο καθηγητή ιδιαιτέρων μαθημάτων
Συμπληρώστε τη Φόρμα Αναζήτησης Καθηγητή ή επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τους στόχους & τις ανάγκες σας. Θα σας προτείνουμε τον καθηγητή που ταιριάζει στις δικές σας απαιτήσεις μέσα από έναν αριθμό καταξιωμένων καθηγητών, με φροντιστηριακή εμπειρία και πολυετή ενασχόληση με τα ιδιαίτερα μαθήματα.